hello world!
Published: július 7, 2024

USA kormánya által vezetett gyógyszeripari csalás

A sorozat 12. része.

Írta: KATHERINE WATT író, jogvédő

2024. JÚL 05.

Forrás: https://bailiwicknews.substack.com/p/120-years-of-legalized-us-government?publication_id=37889&utm_campaign=email-post-title&r=10qyl9&utm_medium=email

“2023 decembere óta kutattam és írtam egy jelentéssorozatot, amelyben nyomon követtem a biológiai termékek és vakcinák engedélyezését és gyártását nem szabályozó (ill.látszat-szabályozó) szövetségi kongresszusi törvények és szövetségi ügynökségi nem-szabályozások alakulását 1944-től napjainkig.

Az eddigi sorozat az 1972 óta eltelt időszakra összpontosít, amikor a hamis biológiai termékszabályozási program hamisan átkerült a NIH-tól az FDA-hoz.

A kongresszus által elfogadott, az amerikai elnökök által aláírt, a Szövetségi Szabályozási Törvénykönyvben (US Code of Federal Regulations) végrehajtott, a Federal Registerben közzétett szabályváltozásokkal, valamint a szövetségi és állami bíróságok által megerősített törvények..

..igazolják, hogy a biológiai termékek és vakcinák engedélyezése,......amelyeket állítólag az Egyesült Államok Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hivatala működtet, nem voltak mások, mint ürügyek, megtévesztő cselekedetek, amelyeket azért hajtottak végre, hogy az oltási programokra a lakosság széles körű engedelmességét kivívják és fenntartsák , mivel az oltóanyagok valójában szándékosan káros biológiai fegyverek, amelyeket a szövetségi közegészségügyi szolgálat és a gyógyszeripari vállalatok közösen fejlesztettek ki, gyártottak, népszerűsítettek, terjesztettek, és az oltóanyaggyártók nem akarják, hogy a célcsoportok ezt tudják.

Közegészségügyi Szolgálat (Wikipedia) https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Public_Health_Service, "az Egyesült Államok nyolc egyenruhás szolgálatának egyike: 

Egészségügyi és Emberi Szolgálatok Minisztériumán (HHS) belül működő tizenkét ügynökség közül kilencet a Közegészségügyi Szolgálat részeként jelölnek meg [többek között].

- Nemzeti Egészségügyi Intézetek [NIH];

- Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hivatal [FDA];

- Betegségmegelőzési és Járványügyi Központok [CDC];

- Egészségügyi Erőforrás- és Szolgáltatási Igazgatóság [HRSA];

- Toxikus Anyagok és Betegségnyilvántartási Ügynökség...  

- Egészségügyi Kutatási és Minőségügyi Ügynökség [AHRQ]; és

- Stratégiai felkészültségi és reagálási adminisztráció [ASPR].

Azok az emberek, akik kifejlesztik, gyártják, népszerűsítik, terjesztik és használják ezeket a fegyvereket, hogy szándékosan bántsák és megöljék az embereket, nem akarják, hogy a célpontok megértsék, mit tettek velünk, szüleinkkel és nagyszüleinkkel, gyermekeinkkel és unokáinkkal, mert azok az emberek, akik megértik a biológiai termékeket és a vakcinák nem szabályozottságát, olyan emberekké válnak, akik nem hisznek többé a hamis vakcinatörténeteknek, nem bíznak többé a vakcinák népszerűsítőiben, és nem veszik fel tovább a vakcinákat.

A program elemei közé tartozik az

  • amerikai hadsereg 1969 óta működő vegyi és biológiai hadviselési programjának átminősítése közegészségügyi vészhelyzeti és pandémiás felkészültségi és reagálási programokká,
  • vészhelyzeti felhasználási engedélyt adó orvosi ellenintézkedési programokká, 
  • "szelektált anyagok és toxinok" programokká
  • valamint a Védelmi Minisztérium által közösen működtetett biológiai védelmi programokká

...az Egészségügyi és Emberi Szolgálatok Minisztériuma/Önkormányzati Egészségügyi Szolgálat és a Belbiztonsági Minisztérium által közösen működtetett és a Közegészségügyi Vészhelyzeti Orvosi Ellenintézkedések Vállalat (PHEMCE), a Biomedikai Korszerű Kutatási és Fejlesztési Hatóság (BARDA), a Fejlett Védelmi Kutatási Projektek Ügynöksége (DARPA) és a kapcsolódó szövetségi ügynökségközi bizottságok által koordinált programok.Az oltási programokat nem a közegészségügy vagy a közjólét előmozdítása, az emberi immunrendszer erősítése vagy a fertőző betegségekkel szembeni védelem érdekében végzik.

Az oltási programokat azért végzik, hogy a lakosság egészére kiterjedő károkat okozzanak, károsítsák az emberi immunrendszert, és krónikus betegségeket és korai halálozást idézzenek elő.


1972 és 1972 között, valamint 1972-2024 között hogyan (jogi mechanika) hozták létre és egyidejűleg elrejtették/elrejtik a nyilvánosság elől a jogi feltételeket, hogy a biológiai termékek azonosságára, biztonságosságára és hatékonyságára vonatkozó szabályok, eljárások vagy tesztek soha nem léteztek, vagy soha nem alkalmazták azokat....

Mivel minden egyes új látszólagos termék felülvizsgálat vagy szabályalkotási esemény olyan állítólagos korábbi termékértékelésekre, szabványokra és szabályokra hivatkozott, amelyek soha nem léteztek, illetve amelyeket soha nem alkalmaztak, mint a meglévő engedélyek kiterjesztésének alapját (úgy téve, mintha ilyen szabályok léteztek volna és azokat alkalmazták volna), és/vagy olyan jövőbeli értékelésekre és felülvizsgálatokra hivatkozott, amelyekről az oltóanyaggyártók azt állították, hogy megtörténnek, és olyan jövőbeli szabványok és szabályok kidolgozására és alkalmazására, amelyek soha nem valósultak meg elfogadott vagy végrehajtott azonosítási és értékelési eljárások, szabványok, szabályok vagy tesztek formájában.

A faltól falig terjedő törvényi, szabályozási, ügyészi és bírósági, legalizált gyógyszeripari csalás, amely megkönnyíti a nem szabályozott Covid és a 2020 óta készülő "madárinfluenza" és más új vakcinák folyamatos használatát (amelyek ugyanolyan korruptak az EUA és BLA termékek esetében), egyszerűen annak a faltól falig terjedő, legalizált gyógyszeripari csalásnak a kiterjesztése, amely 1902 óta minden korábbi, nem szabályozott, hamisított engedélyű, régi vakcina használatát megkönnyítette.

A Covid előtt az elkövetőknek lehet, hogy volt néhány közelharcuk a szövetségi irányítású gyógyszeripari csalás lehetséges nyilvános leleplezése tekintetében.

Az egyik legközelebbi eset az 1955-ös gyermekbénulás elleni tömeges oltás volt, amelynek következtében a gyermekek és a várandós anyák sérüléseket és haláleseteket tulajdonítottak az oltóanyagnak.

A közegészségügyi szolgálat hatóságai, valamint a tudományos és ipari összejátszói gyorsan elhallgattak minden olyan bizonyítékot és elemzést, amely a sérüléseket és haláleseteket az oltással hozta összefüggésbe.

1972-ben az oltóorvosok egyszerre szembesültek a média főáramú híreivel az influenza elleni hatástalan vakcinákról, valamint a bakteriológiai (biológiai) és toxinfegyverek kifejlesztésének, gyártásának és tárolásának tilalmának megsemmisítéséről szóló ENSZ-egyezmény aláírásával.

1972-ben, hogy a legalizált szövetségi gyógyszeripari szabályozási csalást nehezebben lehessen észrevenni - hogy folytatni lehessen az oltóanyagként reklámozott biológiai fegyverek amerikai világméretű bevetését -, az akkori egészségügyi és tudományos ügyekért felelős helyettes egészségügyi miniszter, Merlin K. DuVal, Elliott Richardson (az akkori Egészségügyi, Oktatási és Jóléti Minisztérium államtitkára, akinek karrierje során többek között külügyminiszter-helyettes, védelmi miniszter és igazságügyi miniszter is volt) irányítása alatt "egyidejűleg átruházta" a biológiai termékek nem-szabályozását az NIH Biológiai Szabványok Osztályától az FDA Biológiai Irodájára.

Akkor Charles Edward, az FDA biztosa és Robert Q. Marston, az NIH akkori igazgatója aláírtak és közzétettek egy egyetértési nyilatkozatot, és az FDA és az NIH tisztviselői bejelentették a biológiai termékek tanácsadó testületének felülvizsgálatát, valamint egy sor olyan "szabványt", amely a termék azonosságának, biztonságosságának és hatékonyságának bizonyítékaként elfogadja a kontrollált vizsgálatok "alternatíváit".

A tanácsadó testületek munkáját szigorúan ellenőrizték, hogy előre meghatározzák azokat az eredményeket, amelyek nem akadályozzák a vakcina-fegyverek folyamatos gyártását, forgalmazását és használatát, beleértve az adatok és az adatelemzés bemutatására jogosultak körének szigorú korlátozását.

1986-ban a Kongresszus elfogadta a  A nemzeti gyermekkori vakcinasérülésekről szóló törvényt (National Childhood Vaccine Injury Act), hogy teljes kártalanítást biztosítson az akkoriban szokásos gyermekkori vakcinák gyártóinak, és a nem bűnözéstől mentes, legalizált gyógyszercsalási vállalkozás onnan került be az 1990-es évek deregulációs programjaiba; a 9/11 utáni belbiztonsági és bioterrorizmus-készültségi politikákba és programokba; a Covidba.

Még mindig nincsenek megállapított, betartatott szabványok a biológiai termékek vagy vakcinák azonosítására, biztonságosságára vagy hatékonyságára vonatkozóan, és nem is lesznek, mert a biológiai termékek eredendően instabilak, heterogének és mérgezőek. Az oltás szisztematikus, világméretű, tömeges mérgezéssel járó, nem bűncselekménynek minősülő oltási bűnténye a gyógyszerészeti szabályozással kapcsolatos csalás szövetségi szintű legalizálásán és a nyilvánosság ezzel kapcsolatos ismereteinek hiányán alapul."


Fordította: Dr. Uhrik Tibor

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük